but i can't compete with a she wolf

Terapi med tvättsortering. Lagat storkok på köttfärssås och diskat upp. Husmodern själv. Gymmet kallar men jag har inte tid att svara just nu. Tvättstugan står och ringer ihärdigt på min skräniga dörrklocka nämligen. Mycket vitlök nu. Kanske lika bra att jag är själv. Vad är den bästa svenska översättningen till "you made a fool out of me"? Liten småfundering som sitter i hjärnan just nu. Allt låter så fjantigt. Ännu fjantigare att ta det in english. Fast det är ju precis det du har gjort. En fool alltså. Av mig. Schyrre hörrö. Men nej jag tänker inte acceptera det mer! Tror jag. Imorgon ska jag dricka sprit. Hoppas jag. Sånt som märks. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0