en vinare varje kväll, det är så långt ifrån nyktert

Lever för att åka bort. Hemma och borta, allt på samma gång. Vem drar linjen? Och nej, det trodde vi väl inte. Att jag skulle få den där 20-nånting-krisen som jag innan tyckt varit så töntig. Chilla liksom, hela livet kvar. Jaa, tänk om jag någon gång kunde lyssna på mina egna kloka ord och kritiska kommentarer. När man dricker alkohol ensam med tända ljus för att man tycker synd om sig själv, då har det någonstans gått fel. Senast jag gjorde det var jag 15 år gammal. Då visste jag inte att jag två år senare skulle ha roligare än jag någonsin trodde att man kunde ha, och vara lyckligare än jag någonsin trodde att jag skulle vara. Hoppas det är så nu också. Fast helst vill jag inte vänta i två år. Helst nästa vecka typ. Är nämligen lite längre ner på stegen denna gång, med andra ord i större behov av en quick fix. Please helppppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0