you should have never trusted hollywood

Motsatsen till kärlek är inte hat, det är likgiltighet. Vilket också är mitt mål att känna gentemot dig. Men hat är hållplatsen jag befinner mig på för tillfället, och när nästa buss går vet jag inte. Beteendet du uppvisat är så långt ifrån okej man kan komma, som två ändstationer av ett tunnelbanespår. Önskar dig all världens olycka just nu, men jag tror det är berättigat. Hoppas hon är otrogen och sedan smittar dig med ständigt utbrytande och smärtsam könsherpes, att du uppfostrar ett barn som några år senare visar sig vara någon annans, att du blir av med jobbet och tvingas leva på bidrag, och sist men inte minst att du blir fet och aldrig mer får ligga. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0