drömmarnas stad det är du

Jag levde lyckligare i en lögn med dig, än i sanningen med mig själv. Har startat en liten tävling nu, men än så länge går det inte så bra. Verkar som om jag trivs i den typen av beteende, men visst, skönt att kunna ha någon form av kontroll på någonting. Hets hets hets är allt jag ser och hör på det här förbannade stället, jag är helt slut. Vill sudda, ta bort och göra om, göra rätt. Vad som nu vore rätt. Kanske inte flytta till en ny stad. Kanske hålla mig till en lägenhet en kvart från tryggheten jag nu valt att lämna. Det hade inte varit så dumt. Undrar hur mycket jag har förstört, men vill inte veta. Ibland lever man lyckligare utan kunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0